top of page

7 razloga zašto biste trebali koristiti kokosovo ulje



Uobičajena je zabluda da je kokosovo ulje loše za vas. Ljudi diljem svijeta doživljavaju zdrave prednosti korištenja kokosovog ulja. To je zapravo jedno od najzdravijih ulja koje možete konzumirati. Evo prvih sedam razloga zašto biste trebali koristiti kokosovo ulje kao alternativu drugim uobičajenim uljima za kuhanje.

 


1. Kokosovo ulje se ne pretvara u masnoću u vašem tijelu. Za razliku od mnogih drugih uobičajenih ulja, poput sojinog (biljnog) i kukuruznog, kokosovo ulje vas neće udebljati. Kokosovo ulje sadrži trigliceride srednjeg lanca (MCT), koji su lako gorivo za tijelo za sagorijevanje, bez pretvaranja u masnoću. Većina ostalih ulja i masti za kuhanje sadrži dugolančane trigliceride (LCT). LCT se obično pohranjuju kao mast. Budući da je kokosovo ulje MCT, lakše se apsorbira i brže pretvara u energiju. Ljudi u tropima stoljećima se oslanjaju na kokos kao tradicionalnu hranu u svojoj prehrani. Svakodnevno konzumiraju velike količine kokosovog ulja. Umjesto da postanu deblji, pomaže im da ostanu zdravi, vitki i dotjerani. Kada pređu s kokosovog ulja na naša moderna ulja, razvijaju se pretilost i zdravstveni problemi s kojima se susreće naše moderno društvo. Neki drugi ljudi koji tu istinu već dugo znaju su ljudi koji se bave hranom za životinje. Kada se stoka hrani biljnim uljima, ona se deblja i proizvodi masnije meso. Kada se hrane kokosovim uljem, postaju vrlo mršavi.


 

2. Kokosovo ulje ubrzava vaš metabolizam. Ne samo da se kokosovo ulje brže pretvara u energiju u vašem tijelu, već i ubrzava vaš metabolizam, što potiče gubitak težine. Budući da pospješuje vaš metabolizam, pomaže vašem tijelu da učinkovitije sagorijeva masnoće. Kokosovo ulje može utrostručiti vaše sagorijevanje kalorija. Budući da je kokosovo ulje MCT, ono se tako brzo pretvara u energiju da stvara mnogo topline. U studiji objavljenoj u American Journal of Clinical Nutrition, MCT sagorijeva tri puta više kalorija šest sati nakon obroka nego LCT. U izdanju časopisa Woman's World od 15. veljače 2005. navedeno je da je kokosovo ulje "podzemna tajna visokog metabolizma". Ovo je odlična vijest za ljude koji imaju problema sa štitnjačom, budući da kokosovo ulje poboljšava rad štitnjače stimulirajući proizvodnju dodatnih hormona štitnjače. Pokazalo se da većina drugih uobičajenih ulja, poput biljnog (sojinog) i kukuruznog, inhibira rad štitnjače.



3. Kokosovo ulje ima omega 3 masne kiseline. Većina ulja za kuhanje sadrži omega 6 masne kiseline, nešto čega ima previše u Sjedinjenim Državama. Omjer omega 6 i omega 3 trebao bi biti 1:1, ali je više kao 50:1. Moramo drastično smanjiti omega 6 ulja i konzumirati puno više omega 3 ulja da bismo bili zdravi. A kokosovo ulje je ispunjeno ovim zdravim omega 3 masnim kiselinama.

 

4. Kokosovo ulje daje energiju. Zbog zdravih omega 3 masnih kiselina i činjenice da pospješuju metabolizam, većina ljudi koji prijeđu na kokosovo ulje osjećaju nalet dodatne energije u svakodnevnom životu. To je zato što je kokosovo ulje najbogatiji izvor triglicerida srednjeg lanca (MCT), koji povećavaju brzinu metabolizma i dovode do gubitka težine. MCT potiču termogenezu, koja povećava tjelesni metabolizam, stvarajući energiju. To je zato što je kokosovo ulje najbogatiji izvor triglicerida srednjeg lanca (MCT), koji povećavaju brzinu metabolizma i dovode do gubitka težine. MCT potiču termogenezu, koja povećava tjelesni metabolizam, stvarajući energiju. Mnogi ljudi sa sindromom kroničnog umora i fibromijalgijom otkrili su da im je dodavanje kokosa i kokosovog ulja u prehranu bilo od pomoći.

 

5. Jedna od najboljih stvari koje možete koristiti na svojoj koži i kosi je kokosovo ulje. Kokosovo ulje jedna je od najboljih stvari koje možete nanijeti izravno na kožu i kosu. Pruža privremeno olakšanje kožnim problemima poput osipa. Pomaže u zacjeljivanju i vraćanju kože mlađem izgledu. Također je poznato da pomaže ljudima koji pate od gljivičnih infekcija kože, kao i mnogih drugih kožnih problema.


Mi u MediSpa koristimo kokosovo ulje kao bazu za većinu naših domaćih proizvoda kao što je naša krema za zanoktice koju možete kupiti ovdje



Ne samo da omekšava i zaglađuje vašu kožu, kokosovo ulje ima antioksidativna svojstva koja štite kožu od oštećenja slobodnih radikala. Kokosovo ulje je također izvrsno ulje za masažu.



6. Kokosovo ulje ima zdrave prednosti koje većina drugih ulja nema. Sve je više dokaza da kokosovo ulje ima antigljivične, antibakterijske i antivirusne učinke kada se konzumira i koristi lokalno na koži. Većina ulja oksidira i postaje užeglo vrlo brzo uzrokujući štetu slobodnim radikalima u našim tijelima. Kokosovo ulje se ne oksidira lako i ne uzrokuje štetna oštećenja slobodnih radikala kao polinezasićena biljna ulja. Smatra se da su oštećenja slobodnih radikala odgovorna za mnoge bolesti u našem tijelu od artritisa do povećane osjetljivosti na rak. Kokosovo ulje također pomaže našem tijelu da učinkovitije apsorbira druge hranjive tvari, poput vitamina E.


 

7. Kokosovo ulje jedno je od najboljih ulja koje možete koristiti za kuhanje. Ima višu točku dimljenja od maslinovog ulja, što znači da bolje podnosi više temperature. Postoji nekoliko zdravih omega 3 ulja koje možemo odabrati za konzumiranje, kao što su laneno i maslinovo ulje, ali ne rade dobro na visokoj toplini koju koristimo za kuhanje. Kokosovo ulje se može koristiti na višim temperaturama kuhanja. Kokosovo ulje teže postaje užeglo, za razliku od drugih ulja za kuhanje, koja su obično užegla mnogo prije nego što ih donesete kući. Užegla ulja uzrokuju oštećenja slobodnih radikala u tijelu, što je vodeći uzrok raka. Kokosovo ulje je stabilno više od godinu dana na sobnoj temperaturi. Zbog pogrešnih informacija koje smo dobivali godinama, izgubili smo zdrave prednosti koje je kokosovo ulje stoljećima davalo ljudima u tropskim krajevima. Ali sada je ponovno otkriven! Kokosovo ulje je toliko učinkovito da neće proći mnogo vremena prije nego što vidimo da se promoviraju dodaci kokosovog ulja, ali možete skočiti na popularnu publiku i početi konzumirati i kuhati s kokosovim uljem već danas!

57 views0 comments

Comments


bottom of page